Even wat tijd voor mezelf en voor mijn lezers! - Reisverslag uit Kingston upon Hull, Verenigd Koninkrijk van Nanda Wolfs - WaarBenJij.nu Even wat tijd voor mezelf en voor mijn lezers! - Reisverslag uit Kingston upon Hull, Verenigd Koninkrijk van Nanda Wolfs - WaarBenJij.nu

Even wat tijd voor mezelf en voor mijn lezers!

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Nanda

03 Mei 2008 | Verenigd Koninkrijk, Kingston upon Hull

Goeiemorgen allemaal!

Vanochtend heb ik heerlijk uitgeslapen. Ik stapte pas om kwart over 10 uit mijn bed (Ja, voor mij is dat heel lang uitslapen!).

De afgelopen dagen ben ik druk in de weer geweest met het schrijven van mijn artikel. Momenteel heb ik het statistiek gedeelte bereikt. Aangezien ik hier 6 jaar geleden voor de laatste keer mee in aanraking ben geweest, vordert dat niet zo snel als ik gehoopt had :( . Gelukkig zijn er enkele hulptroepen die ik kan inschakelen.

Hoewel ik weet dat ik ook mijn rust moet nemen, is dat er de afgelopen week bij ingeschoten.
Gisteravond was ik dan ook helemaal kapot. Ik wilde niets liever dan in mijn bed gaan liggen en mijn hoofd onder de lakens stoppen.
Helaas zat dat er niet in! Marta en Thereza hadden zowat geeist dat ik naar het internationale studentenfeest zou gaan. En Leila die hield vol dat het zonder mij helemaal niet leuk zou worden.
Nou, wat moet je dan doen? Inderdaad, op naar de Beach Party!!!

Om kwart voor 11 stond ik dan ook bij Marta voor de deur. Even later voegde Anne-Marie en Leila zich bij ons. Thereza die een paar deuren verder woont had wat meer tijd nodig.
We moesten wel opschieten. Voor 11 uur was de toegang gratis voor ons! We zijn studenten, dus we moeten een beetje op de centjes passen, maar het is ook heerlijk Hollands ;) !

In Asylum aangekomen kregen we allemaal een mooie bloemenkrans en een gratis cocktail aangeboden. Het feest kon beginnen.

Al gauw kwamen we er achter dat er nog een traktatie was. Een chocolade fontein! Daar konden we fruit, toffees, marshmallows, donuts en ik weet niet wat allemaal in onderdompelen.
Dar moesten we natuurlijk allemaal even uitproberen. Erg lekker!! Ik heb vervolgens wel mijn gezicht moeten schrobben, want de chocolade zat overal... :D

Toen was het tijd om te dansen. Het was een gezellige boel! De beachballen vlogen continue door de lucht. Ook was er een limbo contest.
Mijn dansen werd ruw verstoord, toen een meid met enorme hakken mijn rechter voet koos om op te gaan staan! Auw, auw, dat deed behoorlijk veel zeer...
Ik ben nu dan ook de trotse eigenaar van een ontzettende blauwe plek :( .

Rond half een vonden Leila en ik het wel goed geweest. Terwijl de andere meiden nog wat bleven feesten, zijn wij met een omweg langs de chocoladefontein naar huis gegaan :D .

Een geslaagde avond! Ik ben blij dat ik uiteindelijk toch ben gegaan.

Vanochtend was ik van plan om weer heel hard te werken, maar op het laatste moment heb ik besloten om een lekker uit te slapen. Dat heeft me goed gedaan. Dadelijk ga ik douchen en dan ga ik er weer fris tegenaan!!!

Volgend weekend heb ik weer een leuk uitstapje op het programma staan. Samen met papa en mama ga ik dan naar York!

By the way, bedankt voor alle leuke berichtjes van de vorige week! Super!

Dieke knoevel

Iche

PS Ik voeg ook wat foto's van mijn huisje toe. Kunnen jullie zien waar ik de afgelopen 14 weken heb gewoond. De foto's zijn genomen toen de poetsvrouw juist was langsgeweest. Het ziet er nu heel anders uit... :(

  • 03 Mei 2008 - 15:34

    Mama:

    Dag meisje
    Ik zie dat je het weer goed getroffen hebt met die meiden! Gezellig hoor!
    Als je deze week nog eens flink aan je opdracht werkt, kunnen we volgend weekend eens lekker uitrusten en genieten van York! Ik verheug me er al op!Zet hem op!

  • 04 Mei 2008 - 21:54

    Miriam Der Hollender:

    Ha die Nanda,
    lang niks meer laten horen maar wel altijd je site bijgehouden hoor...Nog ff volhouden he.Het gaat nu megasnel.Wat fijn voor je dat het zo goed gaat. Het ziet er ook echt prima uit! ( trouwens die poetsvrouw doet wel superwerk!Misschien kun je ze eens naar Badhoevedorp sturen...Heb nog wel wat liggen;))
    Vandaag lekker feestje gevierd.De communie van Palm. Ontzettend geboft met het weer,we hebben lekker buiten in de zon gezeten.Morgen Hayke jarig en urten eten dus weer een fijne dag voor de boeg! Ik begin je nu wel te missen hoor, zo lang niet meer gezien.
    Maar ook voor ons begint het aftellen he.
    Lieve meid, ik zie je weer snel hoop ik. Geniet nog even van de tijd en veel succes met alles wat je nog moet doen!
    Tot gauw en unne dieke poen van mich!

  • 07 Mei 2008 - 21:13

    Sonja:

    Dank je wel voor de leuke kaart. Quinten vond het hondje ook leuk. Ik zit met Yasmine op schoot te computeren en ze kijkt precies wat ik doe. Ze wordt al een grote meid, ze is ook al 6 maanden.
    Ik wil je de groetjes doen van ons allemaal en we hopen je weer snel te zien. Veel plezier met je ouders.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Kingston upon Hull

Nanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 21668

Voorgaande reizen:

23 Januari 2008 - 31 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: