De laatste loodjes wegen het zwaarst! - Reisverslag uit Kingston upon Hull, Verenigd Koninkrijk van Nanda Wolfs - WaarBenJij.nu De laatste loodjes wegen het zwaarst! - Reisverslag uit Kingston upon Hull, Verenigd Koninkrijk van Nanda Wolfs - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes wegen het zwaarst!

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Nanda

18 Mei 2008 | Verenigd Koninkrijk, Kingston upon Hull

Dag allemaal!

Op dit moment doe ik even aan studie ontwijkend gedrag. :D
Al enkele dagen worstel ik met mijn eindverslag. Hopelijk is vandaag de laatste dag, want eigenlijk heb ik er een beetje genoeg van.

Vrijdagavond heb ik besloten dat ik waarschijnlijk op 30 mei naar huis kom. Dat betekent nog 13 nachtjes slapen! Op een geimproviseerde kalender tel ik de dagen af.

Ik heb een ontzettend leuke periode gehad hier, maar het wordt langzaam tijd om terug te keren naar het Limburgse land.

Als mijn verslag af is, heb ik weer wat meer tijd om een verhaaltje te schrijven over mijn bezoek aan York samen met papa en mama.

Dieke poen

Nanda ;)

  • 18 Mei 2008 - 18:33

    Papa:

    Ich zeen dat ste al goot op weeg bis um noa heim te komme. Nog effe volhouwe!!!

  • 18 Mei 2008 - 18:36

    Mama:

    Wat een opluchting zal het zijn als je werkstuk af is! Je moet nog even doorwerken zodat je alles af hebt als je thuis komt. Dan kunnen we gaan winkelen en veel geld uit geven voor het feest. Ik verheug me er al op!

  • 19 Mei 2008 - 09:16

    Fleur:

    Hey nandapanda!!
    Zo te zien ben je al echt aan't aftellen (letterlijk&figuurlijk)! Nog maar ff volhouden daar in Hull! Dat schrijven is inderdaad wel een klus he! Soms helpt het ook wel om er een hele dag niets aan te doen, om er daarna weer met een frisse blik tegenaan te kijken.
    Wat zijn je plannen eigenlijk als je weer terug bent?! Lange vakantie? Kom je ook naar de party van Nicole? Zou wel erg gezellig zijn..!
    In ieder geval tot snel!! Veel succes nog met de laatste loodjes!!
    Liefs, dikke knuffel Fleurke

  • 19 Mei 2008 - 20:00

    Nicole:

    Nandapanda!!

    Ongelooflijk hoe snel de tijd voorbij vliegt! Ik kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent, maar houdt dit voor ogen: Over 12 dagen ben je dokter!! Joehoe! Dan is al het harde werk niet voor niks geweest. Hoe was het weekendje met je ouders nog geweest?
    In ieder geval succes met de laatste loodjes en tot snel
    x Nicole

  • 26 Mei 2008 - 17:18

    Grada:

    Gelukkig kun je de dagen gaan aftellen, ik hoorde dat het werkstuk al af was je hoeft maar een voldoende voor de stage te krijgen dat is het voornaamste. Wij zijn gisteren op de kermis geweest die moest je helaas missen maar ik denk dat het wel al kermis is als je thuis komt.Nog even volhouden dat zit het erop.tot vlug.

  • 30 Mei 2008 - 12:12

    Mama:

    Wat gaat de tijd snel! Morgenvroeg kunnen we je al weer komen ophalen in Rotterdam. Wat fijn dat je weer naar huis komt. Ik mis echter je belevenissen van de laatste 2 weken. Hopelijk heb je thuis weer tijd om nog een berichtje te maken. Het was heel leuk om te volgen in Engeland.

  • 01 Juni 2008 - 14:46

    Laurien:

    Hallo Nanda,

    Ben je inmiddels weer thuis??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Kingston upon Hull

Nanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 21662

Voorgaande reizen:

23 Januari 2008 - 31 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: