Vaarwel Kingston upon Hull - Reisverslag uit Eijsden, Nederland van Nanda Wolfs - WaarBenJij.nu Vaarwel Kingston upon Hull - Reisverslag uit Eijsden, Nederland van Nanda Wolfs - WaarBenJij.nu

Vaarwel Kingston upon Hull

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Nanda

13 Juni 2008 | Nederland, Eijsden

Als ik dit schrijf ben ik alweer een tijdje thuis. Het leven gaat weer z'n gewone gangetje. Het is net alsof ik helemaal niet ben weggeweest. Raar is dat eigenlijk...

Mijn stage in het Dove House Hospice heb ik uiteindelijk naar tevredenheid afgerond. Ook de universiteit heeft inmiddels mijn portfolio goedgekeurd. Ik ben nu helemaal klaar. Nu alleen nog wachten op de officiële bevestiging.

Met Celia ben ik op woensdag (28 mei) cocktails gaan drinken. Samen met haar heb ik gevierd dat ik nu student af ben. Dat was een geslaagde avond.

De laatste twee dagen heb ik voornamelijk met Marta en Leïla doorgebracht. Van Anne-Marie hadden we op zondag afscheid genomen.
Op donderdag zijn we gezellig gaan winkelen. Ik wilde graag nog nieuwe schoenen voor 9 juli. Eigenlijk had ik in de eerste winkel mijn keuze gemaakt, maar we zijn toch nog even verder gaan snuffelen (en niet alleen in schoenwinkels ;) ). Dit had als resultaat dat ik op vrijdag mijn koffer opnieuw kon inpakken om mijn aankopen erin te krijgen. Tsja... Ik had 150 pond borg teruggekregen. Dat moest goed besteed worden ;) .

Vervolgens zijn we gezellig wat gaan eten. Ik kwam erachter dat er nog behoorlijk wat eettentjes waren die ik niet heb uitgeprobeerd. Misschien ook maar goed, anders was ik terug gekomen als een rond tonnetje ;) .
Om een leuke dag af te sluiten zijn we met z'n drietjes naar "Sex and the City: THE MOVIE" geweest.

Vrijdagochtend zijn we wederom richting centrum gegaan. Ik wilde namelijk nog éénmaal genieten van een English breakfast bij McCoys.

Bij thuiskomst moest ik nog 4 uurtjes zien te overbruggen tot de taxi kwam om mij naar de ferry te brengen. Het eerste uur ben ik bezig geweest met mijn koffers. Wat heb ik veel verzameld in de afgelopen 18 weken. En dan te bedenken dat papa en mama ook al een koffer mee naar huis hebben genomen!! Het is uiteindelijk wel gelukt. Alles paste er in...
De radio, de vaas, de telefoon en het strijkijzer heb ik naar de winkel van het hospice gebracht. Ook mijn trouwe tweewieler en de mooie rode helm blijven in Hull. Dan kan iemand anders er ook plezier aan hebben en verdient het hospice ook nog wat.

Na nog wat eten ingeslagen te hebben voor de terugreis, ben ik nog een lekkere Funcky Monkey hot chocalate gaan drinken in Planet Coffee. Dat ga ik denk ik wel missen...

Een kwartiertje voordat de taxi kwam, waren de meiden er weer om me uit te zwaaien. Hoewel ik er geen moeite mee had om naar huis te gaan, vond ik wel even moeilijk om gedag te zeggen tegen de meiden. Maar we houden zeker contact! Mede dankzij hen heb ik een geweldige tijd gehad in Hull.

Het ritje naar de ferry verliep zonder problemen. Ook de bootreis was geen enkel probleem.

Op zaterdagochtend kwam het welkomstcommité net aan toen ik de terminal uitliep. Precies op tijd dus! Ik kreeg een prachtig Engels boeket bloemen. Met z'n viertjes hebben we vervolgens gezellig ontbeten aan de waterkant. Een beter welkom had ik mezelf niet kunnen wensen!

Thuis kon ik me direct weer in het feestgedruis storten. Op zaterdag een verjaardagsfeest en een afstudeerfuif. En op zondag lekker meezingen op Pinkpop. Heerlijk!

Nou, dit was het laatste verhaal met betrekking tot mijn avonturen in Kingston upon Hull.
Ik vond het super dat iedereen zo aandachtig mijn verhalen heeft gelezen en berichtjes heeft achtergelaten. Thanks!!

Dieke poen en knoevel

Nanda

  • 13 Juni 2008 - 16:35

    Mama:

    Wat fijn dat je weer thuis bent!
    Wij zijn trots op je!

  • 14 Juni 2008 - 17:09

    Bianca:

    Welkom thuissss! hasta pronto!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eijsden

Nanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 2127
Totaal aantal bezoekers 21664

Voorgaande reizen:

23 Januari 2008 - 31 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: