Heel leuk nieuws! - Reisverslag uit Kingston upon Hull, Verenigd Koninkrijk van Nanda Wolfs - WaarBenJij.nu Heel leuk nieuws! - Reisverslag uit Kingston upon Hull, Verenigd Koninkrijk van Nanda Wolfs - WaarBenJij.nu

Heel leuk nieuws!

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Nanda

26 April 2008 | Verenigd Koninkrijk, Kingston upon Hull

Vanochtend belde mam me uit bed. Dat vond ik best een beetje vervelend, want na het feestje van gisteren kon ik wel wat extra slaap gebruiken.

Ze had echter heel goed nieuws!

Ik ben namelijk aangenomen voor de huisartsopleiding in Maastricht!
Voor september sta ik op de reservelijst, maar volgend jaar maart kan ik zeker beginnen.

Geweldig toch?

Zo, nu alleen nog even afstuderen... ;)

Dieke poen!!

Nandapanda



  • 26 April 2008 - 14:12

    Marieke:

    WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Ik doe een dansje voor je!!! Fantastisch!!! Nu inderdaad ff lekker afstuderen!! En dan zien we wel weer! Toppertje!! Hoop dat je alsnog in sept mag beginnen, en anders lekker in Maart!!

    Geniet nog van je weekend!!

    Veel liefs
    Marieke

  • 26 April 2008 - 17:59

    Bianca:

    woooow super!!!!!!

  • 26 April 2008 - 20:34

    Papa:

    Ik ben apetrots op je! Dit heb je zelf verdiend.
    Proficiat!!!!!
    nog 5 weken hard werken en dan......
    vakantie!

  • 27 April 2008 - 19:17

    Sylvia & Dennis:

    Proficiat Nanda! Geweldig nieuws!

    Dan komen we mekaar misschien wat vaker tegen in Maastricht.

    Veel plezier

  • 28 April 2008 - 07:12

    Fleur:

    Whaa, je hebt een baan!! Proficiat!!! Super goed van je zeg!! Echt gaaf!! Is die stress toch nog voor niets geweest! Nu nog die laatste weekjes goed afronden en je bent binnen!! Maar dat zal ook wel super snel voorbij gaan!
    Goed gedaan Nanda, aan de foto's te zien heb je ook al een feestje gevrierd ;-) Geniet nog maar van je laatste weekjes in Hull, ff volhouden en dan lekker vakantie! Toppie toch?
    Tot snel weer, liefs en een dikke knuffel van Fleurke

  • 28 April 2008 - 11:58

    Cecile:

    Gefeliciteerd!!!

    Dieke poen oet Mestreech!!! ;)

  • 28 April 2008 - 20:49

    Taant Mia:

    Nanda, wat fijn voor je!!! Van harte proficiat; ook van d'r noonk
    Veel geluk en plezier in je toekomst.Groetjes en tot ziens binnen enkele weken.


  • 29 April 2008 - 17:11

    Yvonne:

    wat een goed bericht. Je wordt een hele goede huisarts!

    Gefeliciteerd!!!

  • 30 April 2008 - 11:36

    Laurien Renkens:

    Wooow!! Goed zo! Dus je bezoekje terug aan Nederland was niet voor niks?

    Groetjes, Laurien

  • 30 April 2008 - 14:28

    Marleen:

    Proficiat,is alle stress niet voor niets geweest. Is het niet september, dan toch zeker in maart 2009 dan je kunt beginnen.
    Nu nog effe afwachten waar precies, en jullie kunnen aan jullie nestje samen beginnen. nu nog effe alles op alles zitten om deze studieperiode af te ronden en dan beginnen aan een welverdiende vakantie. Wat een mooie vooruitzichten zijn dat. Ook voor Rob is dit fijn om te horen, weet hij ook waaraan hij is. Nanda een hele dikke kus van de ganse familie ook van oma natuurlijk en tot mails maar weer.
    Ik zou zo zeggen doe er nog een schepje bovenop dan is het zo eind mei en zijn we weer voor goed thuis.
    Groetjes van mij en Rob die naast mij zit te computeren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Kingston upon Hull

Nanda

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 21687

Voorgaande reizen:

23 Januari 2008 - 31 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: